Itt megtalálsz

nori@anyacsavarog.hu

legfrissebb kommentek

  • Zsuzsi11: mi is visszatértünk a vakációról. megcsodáltam az új oldalt, szuper, csak induljon már, induljon m... (2012.07.11. 08:19) mini vakáció
  • Lilimutti: Jó pancsolást és pihenést! Üdv innen a 30 fokos panelből! :)) (2012.07.03. 15:42) mini vakáció
  • úszóanyu: A reggeli kávét én is egész nap iszom, feltéve, ha megtalálom hova tettem le. :-) (2012.07.02. 00:23) napirend a lelke mindennek
  • úszóanyu: Minden úszópelusból kifolyik a kakk...Résen kell lenni. És ne ámítsd magad, hogy nem ovispisiben ü... (2012.07.02. 00:17) Hajós Alfréd, köszönöm neked a Sportuszodát, de nagyon!
  • Zsuzsi11: hát fordulatot tényleg nem tud, de mikor múltkor B. megállította az 1órás mosást 34 percnél, akkor... (2012.06.29. 14:37) napirend a lelke mindennek
  • Utolsó 20

Ezt a blogot azért hívom itt most életre, mert önző vagyok és szeretnék egy jópofa, hangos és aktív társaságot magam köré :-) Kíváncsi vagyok, hogy a "drótanyukból" verbuválható-e egy offline, hús-vér közösség.

Tudom, hogy rengeteg fórum van a neten, ahová csatlakozhatnék (tagja is vagyok egynek), de én ki akarom kapcsolni a számítógépet (persze csak miután megbeszéltük, hogy hol és hánykor :). Olyan anyukákat keresek (az én kisfiam áprilisban múlt egy éves), akikkel - ahogy a blog címe is mondja - csavaroghatnánk Budapesten. Gyerekekkel felfedezhetnénk a város jobb játszótereit, mehetnénk állatkertbe, uszodába, piknikezhetnénk úton-útfélen, rendezhetnénk börzét, zsúrt. Aztán a gyerekeket "lepasszolva" lehetnénk olyan csajok mint régen. Este, csinosan, babakocsi és kismotor nélkül is bevehetnénk a várost. Jöhetnének a borbárok, kávézók, urambocsá' egy kis tánc. Vagy csak egy közös vacsora, esetleg masszázs és mozi.

Rengeteg tervem és ötletem van! Jó lenne veletek... Együtt...

Ki tart velem?

Üdvözöl,

anyacsavar(og) Nóri

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyacsavarog.blog.hu/api/trackback/id/tr954571442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Demjén Zsófia · http://www.vitapet.hu 2012.06.11. 23:14:59

A számból vetted ki a szót! Olvasva a történeteidet pont erre gondoltam, hogy kéne egy ilyen közösség/fórum/mittoménmi. Csak bazira nincs időm megcsinálni, de hát hála Istennek, TE meglépted.
Ha csatlakozhatok a kívül tökéletes, belül tök gáz életes anyukák csoportjához játszótéri csúcsragadozóként (második kölkömet nyűvöm, így vele már élből a csúszdán indítottunk, kihagyva a magányos cédrus köröket), szívesen részt vennék mindenben, ami arról szól, hogy megosszuk a nem annyira púderszagú, öröm- és kínkönnyekkel vegyesen tarkított ANYA-lét cuki, ciki és egyéb eseményeit! És miközben ezt írtam, egyszer sem ugrottam fel, mert ALSZANAK. Bebebeeeeee!

anyacsavar 2012.06.12. 09:16:03

Zsófi, te csúcsragadozó, imádom ahogy írsz :)
Cuki-ciki offlineban is benne leszel a későbbiekben? :)

dr. Demjén Zsófia · http://www.vitapet.hu 2012.06.13. 23:44:09

@anyacsavar: Naná!
Nem láttam a hozzászólást, bocs! gyík vagyok még a blogolásban (még az olvasásban is)...
Az imádat kölcsönös :), hasonstílus visszajár! :D
Területileg merre csavarogsz?
Ja, egy kb. egy hónappal ezelőtti beszólás a majd' 3 évestől csak most csak neked:
"Anya, de hóóól fogunk csavaroZni a nagyival?" (merthogy a nagyi beígért neki egy csavargást).

anyacsavar 2012.06.15. 00:38:05

Székhelyünk a XIII. kerület, de csavarozunk máshol is. Ti?

úszóanyu 2012.06.18. 15:09:18

Sziasztok!

Jó ötlet ez a találkozósdi. Benne vagyok. Aztán menet közben derül ki, hogy mennyire mozgunk egy hullámhosszon. Azt már tudom, vessetek rám követ, hogy a "bezzeganyusokkal" tömegben nem találkoznék. Megennének. Részletek később. Remélem Ti nem :-)

anyacsavar 2012.06.18. 15:16:03

Úszóanyu, na ja, bezzegék időnként nekimennek a posztírónak mint a tót az anyjának. Én ilyet nem tennék :D

dr. Demjén Zsófia · http://www.vitapet.hu 2012.06.19. 23:44:56

Mi XVI. ker., de jó programért cserébe mobilisak vagyunk! Én senkit nem eszem meg. Sőt. Örülök, ha másnak is vannak olyan nyomorai, mint nekem.

anyacsavar 2012.06.21. 13:01:40

@úszóanyu: szia, kispetri nagyon bír téged és akit ő bír, az rossz ember nem lehet :-)

art · http://www.nyctrip.blog.hu 2012.06.21. 14:55:44

Na, mikor találkozunk? :-))))
süti beállítások módosítása