Itt megtalálsz

nori@anyacsavarog.hu

legfrissebb kommentek

  • Zsuzsi11: mi is visszatértünk a vakációról. megcsodáltam az új oldalt, szuper, csak induljon már, induljon m... (2012.07.11. 08:19) mini vakáció
  • Lilimutti: Jó pancsolást és pihenést! Üdv innen a 30 fokos panelből! :)) (2012.07.03. 15:42) mini vakáció
  • úszóanyu: A reggeli kávét én is egész nap iszom, feltéve, ha megtalálom hova tettem le. :-) (2012.07.02. 00:23) napirend a lelke mindennek
  • úszóanyu: Minden úszópelusból kifolyik a kakk...Résen kell lenni. És ne ámítsd magad, hogy nem ovispisiben ü... (2012.07.02. 00:17) Hajós Alfréd, köszönöm neked a Sportuszodát, de nagyon!
  • Zsuzsi11: hát fordulatot tényleg nem tud, de mikor múltkor B. megállította az 1órás mosást 34 percnél, akkor... (2012.06.29. 14:37) napirend a lelke mindennek
  • Utolsó 20

Sokan mondják, hogy a terhesség a legcsodálatosabb állapot. Én a hetedik hónaptól minden nap azt éreztem, hogy ez a mondat egy férfi/gyermekvállalás előtt álló nő/kismamaruha készítő száján csúszhatott csak ki.

A teljesség igénye nélkül:

-az ízületeket lazító hormon termelődése miatt baromira fájtak a kezeim és az ujjaim (a baromira _tényleg_ nem fejezi ki, hogy mennyire),

-úgy horkoltam, hogy még én is felébredtem rá (a férjem kérésére a patikába hordtam a teljes keresetemet légzéskönnyítő orrtapaszért),

-az albérlő kényelmesen elhelyezkedett az ülőidegemet nyomva, ami csípőtől bokáig hatalmas "villámlásokat", lábzsibbadást és érzéskiesést okozott. Ez volt a legnagyobb szívás, mert féltem, hogy ha mindkét lábamban történik egyszerre, hason fogok libikókázni a Moszkván amig egy jószándékú arrajáró talpra nem állít. Hacsak azt nem hiszi, hogy ez egy ugyanolyan teszt mint a médiát mostanában körbejáró babakocsi+benne síró gyerek otthagyva, és ezt gondolva jól továbbsétál, mer' ő bizony nem nyilatkozik a talpraállításom után a tévébe'.

-az utolsó két hétben szoros emberfogás volt, naponta jártam a Jánosba és ilyenkor cipőt kellett venni. De melyik az a cipő, ami jó egy 37-es elefántlábra és hova tegyem a hasam amig felveszem? Ha ezen mind túljutottam, akkor a Combinon kellett olyan helyet találnom, ahol nem bénítottam meg teljesen a forgalmat a gigantikus hasammal,

-a szülés napjára annyi víz halmozódott fel bennem, hogy abból Guinness rekord gyanús bajai halászlevelet lehetett volna főzni.

Így esett, hogy öt hónappal a szülés után elkezdtem tornázni. Eufémizmus lenne azt mondani, hogy a babahájat ledolgozandó. Az otthon Hangnélkülkibírható Rékára tornázókra mindig is felnéztem. Nekem kell, hogy legyen időpont, hely, társaság. Szóval kötelező jelleg. Így találtam rá a kardioistennő, Péntek Enikőre.

A szemfülesek az alábbi linken megtalálják a sztorimat:

http://tornavideo.hu/zona-sikertortenetek/

Ezt ma azért osztottam meg veletek, mert olyan jó lenne, ha annyian lennénk, hogy Enikő csak nekünk tartana órát :D

Üdv,

anyacsavar(og) Nóri

has.jpg

 

Címkék: terhesség test tornavideo kardioedzés

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyacsavarog.blog.hu/api/trackback/id/tr514589845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispetri 2012.06.18. 14:53:15

szevasz Nyanyesz, én most offlájnból onlájn (is) leszek. mindenben benne vagyok, de ezt úgyis tudod :) tsók

anyacsavar 2012.06.18. 15:17:06

kispetri, azt én tudom, hogy mindenben benne vagy. Tornászkislányos videó tetszik? :D

dr. Demjén Zsófia · http://www.vitapet.hu 2012.06.19. 23:52:43

Ez az, ez az! Nekem is az a vesszőparipám, hogy aki párásodó tekintettel kijavít, amikor terhességről beszélek, hogy az "áldott állapot", hát az még nem volt terhes nő közelében sem! Teher a javából, nem mondom, édes teher, de teher! Amikor már nem tudsz böcsülettel leülni a wc-re sem, mert attól is fáj a gát, amikor nem tudsz aludni, mert ha oldalra fordulsz, kopog a gyerek, hogy "menj má' innen, Anya!" (háton meg ugye nem illik az okosok szerint a 33. hét után), ja és persze ilyenkor mosolyognak a kívülállók sokatmondóan, hogy "addig aludd ki magad, amíg meg nem születik, mert utána már nem lehet", na meg amikor jön a gyomorsav - ha eszel, azért, ha nem eszel, akkor azért - hát ilyenkor borítanám rá az asztalt a sok álszent bezzeganyura meg bezzeganyuimádóra, hogy ÁLDOTT ÁLLAPOT, zdmeg! Persze semmi pénzért nem adnám, hogy van két csodás gyermekem, de miért kell hazudozni arról, ami sz...r?

kispetri 2012.06.20. 10:25:00

@sanghai:
ezeket csak úgy hívtam, hogy "terhességi szívás"...

anyacsavar 2012.06.21. 12:58:46

@sanghai: kedvenc szakkifejezéseim az áldott állapot és a méhem gyümölcse :-)
süti beállítások módosítása